Звіт керівника

про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю

у травні 2018 року

Шановні педагоги, батьки, громадськість!

Закінчився черговий навчальний рік. Сьогодні ми зібралися, щоб підбити підсумки роботи колективу гімназії, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2017-2018 навчального року.

Як директор гімназії, у своїй діяльності протягом звітного періоду я керувалася Статутом гімназії, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора гімназії, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

1.Виконання функціональних обов’язків щодо забезпечення обов’язковості загальної середньої освіти (охоплення навчанням дітей шкільного віку, продовження навчання випускників 9-х класів ).

Будівля нашої гімназії збудована в 1894 році, в ній почала функціонувати гімназія з 2001р. Ця будівля розташованана земельній ділянці площею0,7га.

На початок навчального року в закладі навчалось199учнів. Було укомплектовано7 класів. Перспективним планом передбачено у 2018/2019навчальному році у гімназії буде працювати7 класів. Охоплено навчанням 100%. Станом на07.05.2018року в закладі навчається199дітей. Із них:

в школі ІІ ступеня –153

в школі ІІІ ступеня –46

9 клас гімназії закінчує32учнів,із них 10 претендентів на свідоцтво з відзнакою. У 2017/2018навчальному році 11 клас закінчує19учні,з них 5 претендентів на нагородження золотою та срібною медалями.

Перед педагогічним колективом стоять наступні завдання щодо підготовки учнів до ЗНО:

• розширення системи підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання через додаткові, індивідуально-групові форми роботи;

• активне впровадження тестування на уроках;

• використання можливостей варіативної складової навчального плану для підготовки учнів до ЗНО.

2. Створення умов для варіативності навчання та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес.

Враховуючи потреби учнів, кадрові можливості, матеріальну базу гімназії, перспективу здобуття подальшої освіти випускниками гімназії, заклад працює за суспільно-гуманітарним напрямком (академічний профіль), який реалізується через поглиблене вивчення економіки та географії в 10-11 класах, а також веденням спецкурсів з економіки в 5-9 класах. З метою запобігання вузькій спеціалізації з годин варіативної складової робочого навчального плану, виділено додаткові години з 5 -10 клас на вивчення предметів, які виносяться на ЗНО (української мови, математики), а в 11 класі введено індивідуальні та групові консультації з історії, біології, англійської мови. Це дозволить учням різносторонньо підготуватися до ЗНО і обрати предмети для складання іспитів.

З метою використання в гімназії ІКТ крім, наявної в кожному класі мультимедійної апаратури, одержали від народного депутата України подарунок – інтерактивний комплекс, який дозволить урізноманітнювати уроки, робити їх більш продуктивними.

Продуктивно використовується наявна апаратура з підключенням до мережі Інтернет у бібліотеці, учительській, комп’ютерному класі.

Особливо хочеться сказати про сайт гімназії, на якому ми висвітлюємо не тільки новини в житті гімназії, а й даємо рекомендації по ДПА, надаємо зразки робіт, критерії їх оцінювання. Прикро, що на цей сайт заходить мало учнів і, особливо, батьків. Відповідає за роботу сайту в гімназії заступник директор з виховної роботи Гриценко Т.В. та вчитель Блащук О.В.

Вчителігімназіїактивнопропагують свій педагогічний досвід:

Каратєєва Н.О.., практичний психолог гімназії, публікації: програма розвитку творчих здібностей підлітків «Вчимося креативно мислити», розвивальне заняття «Вчимося творчо мислити», тренінг «Формування позитивного психологічного клімату в колективі», тренінгове заняття для учнів 9 класу «Психологічний супровід професійного самовизначення особистості», тренінгове заняття для учнів 7 класу «Конфлікт. Стилі поведінки в конфлікті».

Досвід роботи практичного психолога вивчено Миколаївським інститутом

післядипломної освіти і за результатами атестації і присвоєна вища

кваліфікаційна категорія.

Одним з основних принципів роботи гімназії є розкриття в процесі навчання дитячої обдарованості. Упровадженню в життя цього принципу сприяє спільна діяльність педагогів. Зміст роботи з обдарованими дітьми включає низку завдань, а саме: виявлення обдарованості дітей та максимальне сприяння їхньому розвитку. З цією метою щорічно поповнюється банк «Обдарована молодь».

У гімназії створені відповідні умови для розвитку творчої обдарованості учнів. Робота направлена на виконання гімназійної програми «Обдарованість». Програмою передбачено розвиток творчих здібностей гімназистів, створення умов для стимуляції та самореалізації учнів.

Результати участі учнів в олімпіадах , показано в таблиці

№ з/п ПІБ учня Клас Змагання, у яких брав участь
назва районний результат обласний результат Вчитель
1 Каратєєва Д. Завадська Т. Гаркавенко Є. Мушаровська Т. Салатенко А. Попов А. 6 7 8 9 10 11 Олімпіада з математики ІІ місце І місце І місце І місце І місце І місце Березовська Н.І. Блащук О.В. Погрібна Л.В.
2
3 Захаров К. Отрода Д. Царьов М. Гафурова Е. 8 9 10 11 Олімпіада з географії ІІ місце - І місце ІІ місце ІІ місце Сумарокова І.В.
4 Пікуль К. Подзігун С. Гафурова Е. 9 10 11 Олімпіада з економіки І місце І місце І місце І місце І місце ІІ місце Сумарокова І.В.
5 Дарій К. Салатенко А. Дядченко О. Басік А. 9 10 11 11 Олімпіада з біології ІІ місце ІІ місце ІІ місце Сухорукова Л.А.
6 Салатенко А. Ткаченко А. 10 11 Олімпіада з екології ІІ місце ІІ місце Сухорукова Л.А.
7 Литвиненко О. Проценко А. Пікуль К. Басік А. 7 8 9 11 Олімпіада з фізики ІV місце ІV місце І місце II місце Коцюба А.В.
8 Туровець Д Каратєєва Д. Завадська Т. Басік М. Пікуль К. Крамаренко В. Орловська А. 5 6 7 8 9 10 11 Міжнародний конкурс знавців української мови імені Петра Яцика ІІ місце І місце ІІ місце ІІ місце І місце І місце ІІІ місце Королькова С.В. Канівець О.В. Горват О.В.
9 Литвиненко О. Гаркавенко Є. Дарій К. Подзігун С. Гафурова Є. 7 8 9 10 11 Олімпіада з української мови ІІмісце ІІ місце І місце І місце ІІ місце ІІІ місце ІІ місце Королькова С.В. Канівець О.В. Горват О.В.
10 Гаркавенко Є. Дарій К. Крамаренко В. Мушаровстька Т Гафурова Е. 8 9 19 19 11 Олімпіада з англійської мови І місце І місце І місце ІІІ місце ІІ місце ІІІ місце Козубенко В.В.
11 Литвиненко О. Жуков В. Дарій К. Салатенко А. Дядченко О. 7 8 9 10 11 Олімпіада з хімії ІІ місце ІІ місце І місце І місце І місце Леонова В.М.
12 Проценко А. Мушаровська Т. Павлюк О. Дядченко О. 8 9 10 11 Олімпіада з історії ІV місце І місце І місце І місце Мельничук Т.А.
13 Павловський А. Філіпова А. Черватюк В. Чорний О. 8 9 10 11 Олімпіада з правознавства ІІ місце І місце І місце І місце ІІІ місце Мельничук Т.А.
17 Пікуль К. Павлюк О. Гафурова Е. 9 10 11 Олімпіада із заруб. літерат. І місце І місце ІІ місце ІІІ місце ІІ місце Коробова Ю. В.
18 Туровець Д. Гудим А. Дівуха Д. Савченко Я. Отрода П. Мушаровська А. Гафурова Е. 5 6 7 8 9 10 11 Міжнародний мовно-літературний конкурс ім.Т.Г.Шевченка ІІ місце ІІ місце ІІ місце ІІ місце ІІІ місце І місце ІІІ місце Канівець О.В. Горват О.В. Королькова С.В.
19 Басік А. 11 Олімпіада з астрономії ІІІ місце Коцюба А.В.
20 Матюшин Б. Царьов М. Дядченко О. 9 10 11 Олімпіада з інформаційних технологій ІІ місце ІІІ місце ІІ місце Коробова Ю.В.

Науково-практична конференція

Гран-прі за кращу роботу науково-практичної конференції отримала Павлюк Олена, учениця 6(10) класу у номінації "Українська література"

Гудим Анастасія, учениця 2(6) класу - І місце, робота у номінації "Біологія"

Граб Кирило, учень 2(6) класу - ІІ місце, робота у номінації "Біологія"

Литвиненко Олександра, учениця 3(7) класу - ІІІ місце, робота у номінації "Математика"

Міжнародна природознавча гра "Геліантус"

Дипломи ІІІ ступеня отримують такі учні:

Іванов Д., учень 5(9) класу

Дарій К., учениця 5(9) класу

Гаркавенко Є., учениця 4(8) класу.

Грамотою та подарунком за найкращий результат з фізики нагороджені:

Салатенко Г., учениця 6(10) класу

Проценко А., учениця 4(8) класу

Грамотою та подарунком за найкращий результат з хімії нагороджені:

Романова Д., учениця 2(6) класу

Мала Академія Наук

Районний етап

Подзігун Сніжана, учениця 6(10) класу - І місце у номінації "Географія"

Павлюк Олена, учениця 6(10) класу - І місце у номінації "Українська література"

Обласний етап

Подзігун Сніжана, учениця 6(10) класу - ІІ місце

ХХ Всеукраїнський турнір юних істориків

У ІІ (обласному) етапі збірна команда Новобузького району, до складу якої входила учениця 10 класу Новобузької гімназії Салатенко А

Друга Міжнародна гра зі світової літератури «Sunflower»-2017

Учасник Клас Нагорода
1 Туровець Діана 5 Диплом ІІІ ступеня регіонального рівня
2 Сербін Андрій 5 Сертифікат учасника
3 Левченко Вікторія 5 Сертифікат учасника
4 Курдіяш Дар'ї 5 Сертифікат учасника
5 Ганієва Анастасія 5 Сертифікат учасника
6 Бухвак Данііл 5 Диплом І ступеня Всеукраїнського рівня
7 Журба Єлизавета 6 Сертифікат учасника
8 Ткачов Олександр 6 Сертифікат учасника
9 Обуховська Вікторія 6 Сертифікат учасника
10 Молошнєв Владисав 6 Сертифікат учасника
11 Місюк Роман 6 Сертифікат учасника
12 Луговцов Денис 6 Диплом І ступеня регіонального рівня
13 Каратєєва Дар'я 6 Сертифікат учасника
14 Журба Данило 6 Сертифікат учасника
15 Гудим Анастасія 6 Диплом ІІІ ступеня регіонального рівня
16 Граб Кирило 6 Диплом ІІ ступеня Всеукраїнського рівня
17 Філіпенко Вадим 7 Диплом ІІ ступеня Всеукраїнського рівня
18 Литвиненко Олександра 7 Диплом ІІІ ступеня регіонального рівня
19 Коновалова Анастасія 7 Диплом ІІ ступеня Всеукраїнського рівня
20 Завадська Тетяна 7 Диплом І ступеня регіонального рівня
21 Гострик Світлана 7 Диплом ІІ ступеня Всеукраїнського рівня
22 Васильченко Інна 7 Диплом ІІ ступеня Всеукраїнського рівня
23 Атаходжаєва Владислава 7 Диплом ІІІ ступеня Всеукраїнського рівня
24 Атаходжаєва Валерія 7 Диплом ІІ ступеня регіонального рівня
25 Лях Олег 8 Диплом ІІ ступеня регіонального рівня
26 Сидорчук Юлія 8 Сертифікат учасника
27 Попач Олена 9 Сертифікат учасника
28 Фількевич Олександр 9 Диплом ІІ ступеня регіонального рівня
29 Денищич Надія 10 Диплом ІІІ ступеня Всеукраїнського рівня
30 Сухара Каріна 10 Диплом ІІ ступеня Всеукраїнського рівня
31 Мироненко Анастасія 11 Диплом ІІ ступеня Всеукраїнського рівня
32 Лотоцька Олександра 11 Диплом ІІ ступеня Всеукраїнського рівня
33 Гафурова Елеонора 11 Диплом ІІ ступеня Всеукраїнського рівня

Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер»

Клас Учасник Результат
7(11) Дядченко О. Відмінний
7(11) Попов А. Відмінний
7(11) Тороп Р. Відмінний

Міжнародний конкурс знавців української мови ім. Петра Яцика

Клас Учасник Результат (зайняте місце)
1(5) Туровець Д. ІІ
2(6) Каратєєва Д. І
3(7) Завадська Т. ІІ
4(8) Басік М. ІІ
5(9) Пікуль К. І
6(10) Крамаренко В. І
7(11) Орловська А. ІІІ

Міжнародний мовно-літературний конкурс ім. Т.Г. Шевченка

Клас Учасник Результат (зайняте місце)
1 (5) Туровець Д. ІІ
2 (6) Гудим А. ІІ
3 (7) Дівуха Д. ІІ
4 (8) Савченко Я. ІІ
5 (9) Отрода Д. ІІІ
6 (10) Мушаровська А. І
7 (11) Гафурова Е. ІІІ

Міжнародна олімпіада «Всеосвіта Весна-2018»

Орел В. І місце

Путік Д. І місце

Каратєєва Д. І місце

Нероденко О. І місце

Гаркавенко М. ІІ місце

Загляда Я. ІІ місце

Коваленок Д. ІІ місце

Романова Д. ІІ місце

Граб К. ІІ місце

Салатенко А. ІІ місце

Чернявська Є. ІІ місце

Гудим А. ІІІ місце

Лисенко Д. ІІІ місце

Обуховська В. ІІІ місце

Демчук С.

3. Організація різних форм позаурочної навчально-виховної роботи.

Сьогодні навчальний заклад – це передусім простір життя учня, де він здійснює перші кроки життєтворчості, готується до самостійної участі у соціальній діяльності, самоствердження.

Творчий розвиток дитини завжди був і залишається пріоритетним напрямком освітянської діяльності. Педагоги гімназії постійно працюють над вдосконаленням існуючих та розвитком інноваційних форм виховної роботи з учнівською молоддю. Ці завдання успішно реалізовуються під час позакласної роботи класів, яка об’єднує гімназистів усіх вікових груп конкурсними програмами та заходами.

Педагоги прагнуть вибудувати виховний простір так, щоб він сприяв гармонізації особистості, глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі гімназії залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу.

Виховна робота проводилася згідно з планом виховної роботи гімназії. Силами дитячого самоврядування під керівництвом класних керівників, вчителів, заступника директора з навчально-виховної роботи були організовані і проведені на достатньому рівні гімназійні свята.

Традиційними заходами в гімназії стали: урочистий початок навчального року святом Першого дзвоника та першого уроку, Посвята в гімназисти, святкування Нового року, родинне свято, призначене вшануванню переможців різних конкурсів та олімпіад, відзначення Дня перемоги та примирення, свято Останнього дзвоника.

З метою задоволення потреб і інтересів учнів організовано роботу гуртків: танцювального, спортивного, театральний.

Про всі гімназійні новини і досягнення, як я вже казала, розміщувалась інформація на сайті гімназії.

З метою розширення дитячого світогляду були організовані екскурсії на західну Україну.

З метою якісної організації дозвілля та самоорганізації учнів в закладі продовжено роботу дитячого самоврядування, діє республіка ШКІД, яку очолює Президент гімназії учень 9 класу Лущишин Василь. Він вносить нові ідеї, організовує роботу по їх втіленню в життя. Саме завдяки його ініціативі було проведено «StarTinegeer», фінал якого відбувся на родинному святі.

Якщо підвести підсумок усім цим заходам, можна сказати, що всі вони були розраховані на масовість, участь дітей різного віку, залучення до заходів постійних лідерів, активістів, та дітей без спеціальної підготовки і практики.

Протягом 2017-2018н.р. учні гімназії брали участь не тільки в загальногімназійних заходах, ай у міських, обласних, всеукраїнських.

Результативність учнів у районних та обласних творчих конкурсах

2016 - 2017 навчальний рік

XVII Всеукраїнський конкурс учнівської творчості "Об'єднаймося ж, брати мої"

Номінація "Історія України та державотворення"

Павлюк Олена, учениця 10 класу, зайняла І місце в І (районному) етапі та ІІІ місце в ІІ (обласному) етапі цього конкурсу.

Учнівська районна конференція "Літературні делікатеси"

Черватюк Вікторія, учениця 10 класу та Гаркавенко Єлизавета, учениця 8 класу - переможці учнівської конференції. Нагороджені дипломами.

Зональний етап Миколаївського обласного фестивалю дружин юних пожежних

Команда "Амазонки", у складі Черватюк В., Струц С., Кислякової Н., Колесник А., Мушаровської А., Салатенко А., зайняла ІІІ місце.

Районний етап обласного конкурсу поетичної творчості "Збережемо мир"

Учасник Результат
Мотуз Ксенія ІІ місце
Лущишин Василь ІІ місце
Лисенко Дар'я ІІІ місце
Завадська Тетяна Учасник конкурсу

Районний фестиваль-конкурс художньої творчості "Батьківська бандура"

Вокально-хоровий жанр. Солісти-вокалісти:

Лущишин В. - ІІ місце

Отрода Д. - ІІІ місце

Художнє читання

Лущишин В. -ІІ місце

Бригіда О. - ІІ місце

Колесник А. - ІІ місце

Подяку за участь у конкурсі отримують Отрода Д., Ткачов О., Завадська Т.

Конкурс «Ми – Патріоти України»

Ромнова Д. І місце

Черватюк В. ІІ місце

Крамаренко В. ІІ місце

Філіпова Анна ІІ місце

Мушаровська Т. ІІ місце

Дарій К. ІІ місце

Гаркавенко Є. ІІ місце

Баланчук Ю. ІІ місце

Климік Я. ІІ місце

Гудим А. ІІ місце

Ливиненко О. ІІ місце

Дівуха Д. ІІ місце

Лисенко Д. ІІ місце

Вчитель-організатор Королькова С.В.

Виховна робота педагогічного колективу спрямована на виховання підростаючого покоління, взаєморозуміння і взаємопідтримки дітей, батьків, молоді, місцевих організацій, співпрацю у досягненні поставленої мети та завдань.У своїй діяльності керувалися загальнолюдськими цінностями, глибоким розумінням традицій свого народу, свого міста. У зв’язку з цим виховна робота школи була спрямована згідно відповідних напрямів.«Гімназія і сім’я– грані співдружності» - під таким девізом живе і працює педагогічний колектив нашої гімназії.

З метою підтримання порядку в гімназії та інформування учнів про новини гімназійного життя проводяться загальногімназійні лінійки, де підводяться підсумки роботи та оголошується план роботи на наступний тиждень, відповідно плану виховної роботи та календаря пам’ятних дат.

Профорієнтаційна підготовка молоді починається ще у шкільні роки. Завдання гімназії – підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота здійснюється під час навчально-виховного процесу, а саме:

-розширення знань про професії на уроках, з мережі Інтернет, під час зустрічей з працівниками Центру зайнятості;

- відвідування Дня відкритих дверей навчальних закладів України;

- проводилося анкетування з вибору професії;

У гімназії є профорієнтаційний термінал, з яким із великим задоволенням працюють не лише старшокласники,а й молодші учні.

Також є профорієнтаційний куточок, який містить цікаві інформаційні матеріали. Допомагають у роботі працівники центру зайнятості та представники вищих навчальних закладів, які проводять бесіди зі гімназистами про найрізноманітніші професії, від найпопулярніших до найбільш затребуваних.

Всі випускники 11 класу продовжують навчання.

4. Заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази навчального закладу.

Незважаючи на вік закладу та його зношеність, адміністрація гімназії разом із колективом вчителів та батьків постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню його в робочому стані. Фінансова криза теж відіграє тут роль – ціни на матеріали різко підскочили. Тому повноцінна підготовка нашої гімназії до нового навчального року стає проблематичнішою через брак коштів. Але завдяки підтримці районної ради, відділу освіти, а також спонсорським коштам вдалося здійснити капітальний ремонт бібліотеки, яка не ремонтувалася 17 років, а також коридору, що веде від роздягалки до кабінету директору. За спонсорські кошти здійснена заміна вікна над вхідними дверима. Особливо хочеться відзначити, що за активної допомоги батьків зроблено внутрішній туалет для дівчат, який функціонує. Багато проблем стоїть і в цьому навчальному році, це ремонт підлоги в їдальні, встелення її плиткою, а також коридору, що веде від кабінету завучів до їдальні. Частково гроші на ці роботи виділені районною радою та відділом освіти. Сподіваємось, що це буде зроблено. В планах також ремонт туалету для хлопчиків.

Гімназія працює в режимі стабільності, ліміти на використання енергоносіїв не перевищено. Проте, для збереження тепла та підтримання температурного режиму взимку необхідна заміна вікна в кухні та других вхідних дверей.

Щиро дякую батькам і техперсоналу, які приклали максимум засиль для проведення ремонтних робіт по підготовці гімназії до навчального року і виконали їх вчасно.

Адміністрація гімназії приділяє достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу.Проводиться робота по облаштуванню класних кімнат, в якому беруть участь батьки, учні та вчителі.

Подвір'я гімназії доглянуте.

Як я говорила, матеріальна база гімназії поповнилась мультимедійним комплексом та столом для настільного тенісу. За це ми вдячні народному депутату Вадатурському В.О.

Діє договір з міським центром зайнятості про відповідальне збереження та безоплатне користування програмно-апаратного комплексу «Профорієнтаційний термінал».

Велика подяка відділу освіти, депутатському корпусу за те, що здійснюється підвезення дітей із с. Станційного до гімназії автобусом.

5.Залучення додаткових джерел фінансування навчального закладу та їх раціональне використання.

Крім перерахованих раніше коштів, виділених районною радою, відділом освіти на здійснення ремонтних робіт, залучаються благодійні внески батьків за рахунок яких здійснюється підтримка будівлі в належному стані, закуповуються матеріали як для ремонту так і для підтримання естетичного вигляду закладу: пошиття штор. Всі витрати підкріплені відповідними квитанціями і на раді гімназії заслуховуються звіти про використання спонсорських коштів.

6. Заходи щодо забезпечення навчального закладу педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки.

У 2017-2018навчальному році чисельність працівників закладу становить: педагогічних працівників –20:з них4сумісники,3перебуваєу відпустці по догляду за дитиною; обслуговуючого персоналу –7чоловік.

Мають вищу кваліфікаційну категорію 18 вчителів, першу – 1, другу – 2; 12 мають звання «вчитель-методист», 2 – «старший вчитель».

Атестація педагогічних працівників 2017-2018 навчального року проводилася за планом, згідно з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів України. Під час проведення атестації не допускалися порушення дотримання положення про атестацію. Атестовані з підтвердженням вищої кваліфікаційної категорії та зівання «Вчитель-методист» Погрібна Л.В., Канівець О.В., Королькова С.В. Одержала вищу кваліфікаційну категорію Каратєєва Н.О., вчитель фізики Коцюба А.В, підтвердив ІІ кваліфікаційну категорію.

Не мають місця випадки зниження в ході атестації кваліфікаційної категорії чи позбавлення педагогічного звання. Безконфліктність організації і проведення атестації забезпечується доброзичливими взаєминами між педагогами, які атестуються, та членами атестаційної комісії, готовністю їх до конструктивної та результативної роботи, відкритістю планування та дотриманням норм і правил проходження атестації.

Закономірним у ході атестації педагогічних працівників є підвищення їх кваліфікації, що простежується протягом 5 років.

Якість комп’ютерної освіти педагогів є постійною турботою керівництва школи. Пріоритетними напрямами системи підвищення професійної компетентності педагогічних працівників є: формування ключових компетентностей, моніторинг якості освітньої діяльності, самоосвітня діяльність педагога, залучення до дослідної роботи.

Розподіл навчального навантаження між учителями проведено відповідно до фаху та кваліфікації за погодженням з профспілковим комітетом гімназії.

7. Забезпечення організації харчування та медичного обслуговування учнів та педагогічних працівників.

З метою чіткої організації режиму дня, який відповідає віковим нормам учнів, збереження здоров’я й попередження харчових та інфекційних захворювань, у гімназії організовано гаряче та буфетне харчування учнів 5-11 класів. Робітники їдальні намагаються створити домашню затишну атмосферу під час смачних обідів. Всі бажаючі 5-11 класів охоплені гарячим харчуванням. Безкоштовно харчуються діти пільгових категорій.

Суворо виконуються всі необхідні умови санітарного контролю за термінами й умовами зберігання та реалізації продуктів, дотримується питний режим. Випадків порушення термінів реалізації продуктів не було.

Їдальня працює до 15.00 години. Столи накривають за графіком. Учні перебувають у їдальні в супроводі вчителів.

Медичне обслуговування учнів та працівників гімназії організовано відповідно до нормативно-правової бази. Щорічноу центральній районній лікарні діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у гімназії формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно до цих списків видається наказ по гімназії.

Вчителі також щорічно проходять поглиблений медичний огляд у липні-серпні. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних медичних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у гімназії.

У навчальному закладі проводяться заходи щодо здорового способу життя: шкідливості куріння, алкоголю, наркотиків. Крім уроків основ здоров’я, у планах кожного класного керівника є розділ «Заходи по збереженню життя і здоров’я дітей», де планується послідовна робота оздоровчого характеру з класом.

8. Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

У 2017-2018н.р. безпечне проведення навчально-виховного процесу здійснювалось згідно положення про організацію роботи з охорони праці. Учні та вчителі дотримуються вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності з учнями та інструкцій з охорони праці для вчителів.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із головних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу гімназії з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації гімназії. Наказом по гімназії призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи. Адміністрацією закладу в період 2017-2018 н.р. були призначені комісії з контролю за безпечною експлуатацією приміщень та споруд.

По всій гімназії розміщені плани евакуації у разі небезпеки чи аварії. Щороку проводиться тренування евакуації під час проведення Дня цивільного захисту.

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У гімназії в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщенні школи розміщено стенд по безпечній поведінціта куточок цивільного захисту.

За навчальний рік під час навчально-виховного процесунезафіксовано фактів порушення прав дитини, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

Перед початком навчального року в кабінетах підвищеної небезпеки комісією поновлюються акти-дозволи на проведення навчальних занять та акти на спортивні споруди. Систематично поновлюються дезінфікуючі та миючі засоби.

9. Надання соціальної підтримки та допомоги дітям сиротам, дітям позбавленим батьківського піклування, дітям з малозабезпечених сімей.

В цьому навчальному році соціальний паспорт гімназії має такий вигляд: багатодітних сімей – 18, в них дітей 25, що дещо більше ніж в минулому навчальному році; малозабезпечених сімей – 6; діти, позбавлені батьківського піклування - 3; 4 дітей-інвалідів; 3 дітей, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС;2 учнів, батьки яких були в зоні АТО. Ці учні постійно перебувають у центрі уваги адміністрації навчального закладу.

З метою надання соціальної підтримки протягом року всі діти даних категорій відвідувались за місцем проживання. Проводилась виховна, профілактична та корекційна робота. Дані категорії дітей по мірі можливості отримували гуманітарну допомогу, путівки длявідпочинкута оздоровленняу таборах.

Робота з дітьми пільгових категорій проводиться успішно внаслідок тісної та злагодженої співпраці класних керівників, соціального педагога, адміністрації гімназії, учнівського самоврядування та постійного зв’язку з батьками.

10. Моральне та матеріальне стимулювання учнів і педагогічних працівників, організація їх відпочинку та оздоровлення.

Гімназія немає відповідних коштів для матеріального стимулювання педагогів, але завдяки раді гімназії ми завжди преміюємо учнів кращих за рейтингом та кращі класні колективи. І хоч ці премії не значні, але вони є стимулом для покращення успішності. За пропозицією педагогічного колективу гімназії ввели премії за відвідування навчальних занять без пропусків.

Цікавими оздоровчими заходами у гімназії є проведення традиційного Дня здоров'я, шкільної спартакіади, бесіди з лікарями, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю.У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «заходи по збереженню життя і здоров'я дітей»,де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.

В цьому році буде працювати пришкільний табір «Веселка», з організацією харчування. В якому планується відпочинок 50 учнів гімназії. Під час роботи лагерю плануються цікаві масові заходи, конкурси, розваги.

11. Дотримання правопорядку неповнолітніми та вжиті профілактичні заходи щодо попередження правопорушень з їх боку.

В гімназії наказом директора створюється щорічно рада профілактики правопорушень. Вона працює на підставі розробленого Положення. На засіданнярадипрофілактики запрошуються учні, які схильні до правопорушень, порушники дисциплінина уроках та їх батьки.

Адміністрацією гімназії, радою профілактики правопорушень гімназії проводяться різноманітні профілактичні заходи з учнями групи ризику та учнями, що потрапили в складні життєві умови.

Завдяки постійній профілактичній роботі, співпраці з органами внутрішніх справ наобліку в кримінальній міліції у справах неповнолітніхучнів школи немає. Складено спільний план заходів на 2017-2018 роки гімназії, ССД та дитячої кримінальної міліції по профілактиці правопорушень.

Заступник директора з ВР Гриценко Т.В. та відповідальний за охорону дитинства Каратєєва Н.О. веде соціальний паспорт гімназії, тримає на контролі відвідування учнями занять у гімназії, обстеження санітарно-побутових умов проблемних сімей, відвідування класними керівниками учнів вдома.

12.Стан дитячого травматизму.

Питання охорони праці та попередження травматизму постійно обговорюється на нарадах при директору.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання.Протягом навчального року у закладі, на жаль, зафіксовано випадкитравматизму дітей:

Загляда Я. (перелом п’ятої кістки мізинця лівої ноги) 6 кл.

Кудреєв М. (забій пальців правої ноги) 6 кл.

Цьома І. (контузія 6 ступеня правого ока) 5 кл.

Ротару Д. (забій правої кисті) 10 кл.

Місюк Р. (забій великого пальця правої ноги) 10 кл.

Гречишнюк М. (забій пальців правої кисті) 7кл.

Литвинчук С. (піднадкістний перелом правої променевої кістки) 8кл.

Федченко Є. (пошкодження сухожилля правої руки) 6 кл.

Царьов М. (забій правого передпліччя) 10 кл.

Кудрєєв М. (забій лівого коліна) 6 кл.

Всі ці травми одержані травми в позаурочний час, крім Царьова М., який отримав травму на уроці фізкультури, зіткнувшись під час гри в футбол з однокласником.

В гімназії розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

13. Залучення педагогічної та батьківської громадськості навчального закладу до управління його діяльністю; співпраця з громадськими організаціями.

Виховання учнів в гімназії і сім'ї – щоденний нерозривний зв'язок, клопіткий творчий процес. Тому педагогічний колектив працює в тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку дитини.Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі є безпосередніми учасниками навчання та виховання підростаючого покоління. Батьки є учасниками позакласних заходів щодо профорієнтації, світу захоплень, родинними святами та святами пов’язаними з народними звичаями і традиціями українського народу.

Класні керівники співпрацюють із сім'ями своїх вихованців: відвідують дітей вдома; спілкуються з родиною; тримають зв'язок через щоденники, мобільний телефон; проводять батьківські лекторії, батьківські збори, анкетування. Свої спостереження заносять до «Щоденника психолого-педагогічних спостережень».

Традиційними формами роботи з батьками є індивідуальні бесіди, засідання батьківських комітетів, батьківські збори.

Під час проведення батьківських зборів, вихованці гуртків естетичного напрямку звітують про свою роботу та досягнення.

У 2017-2018 н.р. широкомаштабно продовжували працювати в напрямку «Волонтерство.

14.Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності навчального закладу. Реагування керівника на зауваження та пропозиції, викладені батьківським комітетом, радою , батьками, представниками інших органів громадського самоврядування.

В закладієжурнал обліку звернень громадян.Діє сайт гімназіїдлявисвітленнянавчально-виховного процесу та зворотнього зв’язку з громадскістю.На батьківських зборах батьки мають можливість висловити побажання щодо покращення навчально-виховного процесу.

Створена рада закладу, які підтримують і розвивають матеріально-технічну базу гімназії.

Враховуючи зазначене, перед педагогічним колективом залишаються незмінними завдання підвищення якості знань учнів:

•через покращення якості, удосконалення навчально-виховного процесу;

•використання сучасних педагогічних технологій під час проведення уроків, залучення до навчання комп’ютера, мережіInternet;

•підвищення мотивації навчання з боку учнів, батьків;

•підготовка учнів до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні

Успіхи гімназії це не мої особисті успіхи, а успіхи всіх учасників навчально-виховного процесу, це успіхи нашого закладу.

Щиро вдячна всім за щоденну наполегливу працю, творчість і винахідливість, за вклад кожного у виконання своїх обов’язків. Все це заради наших дітей, бо діти – то є оцінка нашого життя, його зміст і продовження. Ми повинні дати їм все найкраще, виховати їх добрими, розумними і щасливими.

Тож будьмо завжди разом – гімназія, сім’я, громадськість. Надіюся в подальшому на співпрацю. Всім нам зичу миру, добра, щоб діти зростали толерантними, підготовленими до життєвих випробувань, всесторонньо розвинутими, але, найголовніше, гарними людьми, здатними допомагати, розуміти, підтримувати. Нехай всім щастить.

Доповідь директора

Традиційними формами виховання є свята Першого та Останнього дзвоників, випускні бали, дні батьківського і учнівського самоврядування, різноманітні акції і виставки, виступи учнів в обласному госпіталі ветеранів війни, волонтерські акції «Доброта» та допомога учням пришкільного інтернату, Малі Олімпійські ігри та родинне спортивне свято, «Посвята в гімназисти», березневе родинне свято, де нагороджуються всі переможці та призери конкурсів та олімпіад, предметних тижнів тощо.

Та головна традиція - всі свята проходять, як в одній великій дружній родині: вчителі, учні, батьки - єдине ціле, де панує дух творчого завзяття.

Щорічно вчителі з нетерпінням чекають свого професійного свята, тому що знають, що учні 11 класу розкриють свій творчий потенціал.

Це далеко не повний перелік досягнень наших учнів, і цей шлях до успіху наші діти пройшли разом із своїми вчителями.

Як би не змінювався світ, вічними цінностями у ньому залишаються родина, знання, життя. Життєвою дорогою дитину ведуть два розуми, два досвіди: сім’я та навчальний заклад.

Учителі гімназії тісно співпрацюють із видавничою групою «Основа». Так, у листопаді 2013 р. №33 (361) журнал «Вивчаємо українську мову та літературу» було опубліковано урок вчителя української мови та літератури О.В.Канівець «Євген Гуцало. Духовне і бездушне ставлення до природи в оповіданні «Лось».

Педагог, що працює творчо, своїми особистісними якостями пробуджує в учнях розвиток творчої активності. Недарма в педагогіці вкоренилося твердження: «У педагога, який творчо працює, творчо розвинені учні».

Цілеспрямована робота педколективу має свої результати. За 13 років існування гімназію закінчили 208 учнів, 66 з них нагороджені золотою медаллю, 19 – срібною. 100% випускників гімназії вступило і успішно навчаються у вищих навчальних закладах.

/Files/images/кращи.png

З метою створення психолого-педагогічних умов для розвитку творчої активності учасників навчально-виховного процесу гімназія працює над реалізацією проекту «Обдарованість», а формування ціннісного ставлення до власного здоров’я та здорового способу життя відбувається під час реалізації цільового проекту «Наш вибір - здоров’я».

У другому етапі Всеукраїнських олімпіад брали участь 83 учнів 7-11 класів. Кількість призових місць, у цьому році — 35, призерів: II місце - 16, III місце - 10. Призерів III етапу Всеукраїнських олімпіад - 14 учнів.

Протягом 2013-2014 н. р., відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси - фахової майстерності учні гімназії брали участь у:

- обласному турнірі юних географів (учні 9-11 класів);

- Всеукраїнському конкурсі української мови імені П.Яцика (учні 5-11 класів);

- Всеукраїнському інтерактивному конкурсі «Історик-юніор - 2014»;

- Всеукраїнській грі з англійської мови «Гринвіч»;

Результати участі у Всеукраїнському інтерактивному природничо-му конкурсі «Колосок - 2014»: 50 учнів 5-8 класів брали участь.

Отримали сертифікати «Золотий Колосок» — 34 чол., «Срібний Колосок» — 10 чол., учасники - 6

- Всеукраїнський інтерактивний конкурс «Кенгуру-2014 (74 учнів 5-11 класів брали участь, із них отримали червоних сертифікатів (відмінно) - 27чол., синіх (добре) — 45чол., учасників – 2.

- Всеукраїнський фізичний конкурс «Левеня-2014 (71 учасників, з них відмінний результат отримали 27 чол., добрий — 45 чол., учасників - 2)

- Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник» (учасників - 65, з них: диплом І ступеня Всеукраїнського рівня - 8, диплом II ступеня Всеукраїнського рівня - 7, диплом III ступеня Всеукраїнського рівня - 15, диплом І ступеня Регіонального рівня - 6, диплом II ступеня Регіонального рівня — 11, диплом III ступеня Регіонального рівня - 7, сертифікат учасника - 11).

Традиційними стали науково-практичні конференції у гімназії, що проводяться у березні кожного року.

Педагогічна творчість - це процес, що починається від засвоєння того, що було накопичено, до змінювання, перетворення існуючого, створення на його базі зовсім нового.

Учителями гімназії створюються при активній участі дітей збірники задач із використанням місцевого матеріалу, збірники диктантів.

У 2003 році в гімназії був започаткований альманах «Літературна творчість учнів». Щороку він поповнюється цікавими віршами, оповіданнями, творами на різну тематику. Ці роботи здобули визнання на районному, обласному та республіканському рівні. Це роботи Буняк Анни «Родовід моєї сім’ї», Гаркавенка Владислава та Дядченка Олександра «Відгук на прочитану книгу», Лалаян Амалія - Шевченківські конкурси, Юр'єва Анна «Людина починається з добра» та багато-багато інших.

У 2013-2014 н.р. гімназисти були активними учасниками районних, обласних та Всеукраїнських конкурсів:

- «Історія міст і сіл України» - Кузьменко В. III м. за роботу «Моє рідне місто Новий Буг»;

- «Посміхнемося щиро Вишні» - Сябренко А. І м. в II етапі та III в III етапі, Сотсков М., І м. в II етапі та II м. в III етапі;

- Всеукраїнський конкурс «Розкрилля душі» - Нагорна А. І м., Берест О. м., Лалаян А. - II м.

- Всеукраїнський конкурс учнівської і студентської молоді імені Т.Шевченка - Нагорна А. І м., Берест О. І м., Курдіяш І. І м., Сотсков М. І м., Лалаян А. II м.;

- Конкурс літературних творів, присвячений Т.Г.Шевченку - Сотсков М. І м., Юр’єва А. І м., Уманська Т. II м., Нагорна А. . II м.,

- «Зоологічна галерея» - Шевченко А., І м. за малюнки «Білий лелека», «Кінь Пржевальського»;

- «Моя Україно!» - Вишніцька О. І м. за фото «Гімназистка»; Пендіковська А. І м. за фото «Рідна сторона», «Ранкове сяйво»; Попач В. І м. за фото «Я уже доросла»;

- Виставка початкового технічного моделювання - Пікуль К. І м. за роботу «Рамка для фото»;

- «Наш пошук і творчість тобі, Україно!» - Лущішин В. І м. за роботу «Ікона»;

- «Знай і люби свій рідний край» - Гаркавенко В. І м. за роботу «Ласкаво просимо до України»;

- «Співай, Україно» - Шибецька В. II м.;

- «Кобзар у нашому домі» - Шибецька В. II м.;

- «Смарагдові витоки» - фольклорний гурт «Душі криниця» І м., участь в обласному етапі конкурсу

- «Юні натуралісти» - їм. Крамаренко В., II м. Подзігун С.;

Життя складається так, що найріднішою, найкращою для кожного з нас є країна дитинства, де лишаються наші мрії, радості та тривоги, де живуть чарівні казки. Рідний дім, рідна вулиця, рідна сторона… А ще школа, яка стає рідною для багатьох поколінь випускників. І я з впевненістю можу сказати, що наша гімназія стала другою домівкою всіх, хто тут навчався.

Своїм фільмом ми намагались показати деякі найяскравіші моменти нашого життя. Багато залишилось поза кадром. Але кожен гімназійний день є результат співпраці колективу учителів, учнів, батьків.

Ще на початку становлення гімназії ми розуміли, що працюємо в закладі нового типу.

За ці роки склалася взаємодія учасників навчально-виховного процесу з питань розвитку творчих здібностей учнів.

Майбутнє – в руках шкільного вчителя, вважав Віктор Гюго. Ця теза вважається актуальною і сьогодні.


В 2001 році була відкрита Новобузька гімназія. І першим директором першої Новобузької гімназії стала саме я. І сьогодні можна з упевненістю сказати: «Це дійсно заклад нового типу, нового не за формою, а за духом». На відкритті гімназії мною була виголошена клятва, яка лягла в основу всієї роботи гімназії:

Гімназія — для гімназистів, для вчителів — це місце кропіткої, творчої, наполегливої праці.

Кожна дитина — особистість, яка в своєму розвитку потребує уваги, спрямування, підтримки й утвердження.

Насилля, спонукання в будь-яких формах — неприпустимі, зацікавлення й роз'яснення — основний інструментарій учителя.

Всі в гімназії рівні незалежно від матеріального стану, національності, статі, раси та переконань.

Ніхто не повинен боятися висловлювати свою думку з будь-якого питання.

Мислити по-іншому — не злочин.

Головне кредо в роботі з дітьми: «Усе для розвитку дитини, для її життєтворчості».

За 13 років пощастило згуртувати навколо себе не просто хороших педагогів, а справжніх однодумців.

Вже мої учні приводять у гімназію своїх дітей і з гордістю говорять: «Це була моя вчителька, це вона мене навчила робити якнайменше помилок у житті».

Мої учні неодноразово займали призові місця та ставали переможцями районних та обласних олімпіад. Сьогодні вони навчаються в Київському Національному університеті ім. Т.Г.Шевченка на механіко-математичному факультеті, Київському авіаційному університеті та інших.

І тому колектив гімназії, батьківська громада висунули мою кандидатуру на конкурс «Людина року», де в номінації «Освіта» я отримала перемогу, крім того - переможець номінації «Вчитель математики» (обласний конкурс).

Зараз педагогічний колектив гімназії:

- володіє високим рівнем професійної, методичної та психолого-педагогічної підготовки та вдало реалізує потенціал саморозвитку та самовдосконалення;

- здатний до успішної реалізації сучасних завдань в галузі освіти щодо навчання та виховання учнівської молоді, реалізації профільного навчання у старшій школі;

- володіє високим рівнем професійної майстерності щодо розвитку творчих здібностей учнів, залучення їх до творчих видів навчальної та позаурочної діяльності;

- здатний до здійснення різних напрямків навчальної, науково-методичної роботи, впровадження в навчально-виховний процес сучасних освітніх технологій;

- має комунікативні здібності, які дозволяють створювати для всіх учасників навчально-виховного процесу комфортні умови співпраці, упереджувати будь-які нестандартні психолого-педагогічні ситуації;

- виключає авторитарність у стосунках, вбачає в кожному учневі вільну, самодостатню особистість, яка має право на власну думку;

- здатен стимулювати та розвивати творчу діяльність учнів;

Девіз колективу:

"Ми не намагаємось стати кращими за інших, ми прагнемо стати завтра кращими за нас сьогоднішніх"

характеризується як згуртований, креативний колектив з високим перспективним потенціалом. Я знаю, що є ще багато непідкорених вершин, і вірю, що в мене достатньо знань, творчості, бажання підкоряти їх.
Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.