2018-2019 навчальний рік

Вітаємо учнів 9 класу зі здачею ДПА-2019

Математика
Кількість учнів Високий рівень % Достатній рівень % Середній рівень %
30 18 60% 12 40% - -

Географія
Кількість учнів Високий рівень % Достатній рівень % Середній рівень %
30 29 96,6% 1 3,4% - -

Розклад державної підсумкової атестації та склад атестаційних комісій в основній школі

Дата Час Предмет Форма проведення Голова комісії Вчитель Члени комісії
29.05.2019 9:00 Математика Письмово Погрібна Л.В. (директор гімназії) Березовська Н.І. (вч.математики) Блащук О.В. (вч.математики)
03.06.2019 9:00 Географія Письмово Погрібна Л.В. (директор гімназії) Сумарокова І.В. (вч. географії) Мельничук Т.А. (вч. історії)
06.06.2019 9:00 Українська мова Письмово (диктант) Канівець О.В. (заступник з НВР) Королькова С.В. (вч. укр. мови) Горват О.В. (вч. укр. мови)

Структура атестаційних завдань з математики та порядок оформлення відповідей залишається без змін.

/Files/images/a2.jpg

/Files/images/a3.jpg

/Files/images/a4.jpg

/Files/images/a5.jpg

/Files/images/a6.jpg

Міністерство освіти і науки звернулось до учнів 9-х класів, які вступатимуть до навчальних закладів для здобуття рівня молодшого спеціаліста, заздалегідь потурбуватися про отримання паспорта. Про це йдеться у повідомленні прес-служби МОН.

«Учням, які планують вступати 2019-го на молодшого спеціаліста на основі 9-ти класів, потрібно заздалегідь потурбуватися про отримання паспорту в формі ID-картки», - зазначають у МОН.

У відомстві нагадують, що відповідно до нещодавно затверджених Умов прийому, вступникам на базі молодшого спеціаліста, які вступатимуть після завершення 9-го класу, буде необхідно під час подання заяви на вступ пред’явити оригінал документа, що посвідчує особу, та подати його копію.

«Таким документом є паспорт у вигляді ID-картки, який видається громадянам України з 14-річного віку. Тому буде потрібно для вступу на основі 9-ти класів подавати саме таку ID-картку.

І ми дуже просимо заздалегідь потурбуватися про її замовлення та отримання. Адже вступати за свідоцтвом про народження зможуть лише ті вступники, яким 14 років виповнилося після 1 травня 2019 року», – повідомляють у міністерстві.

Результати ДПА-2018

Українська мова

Кількість учнів Високий рівень % Достатній рівень% Середній рівень %
30 18 60% 10 33% 27%

Математика

Кількість учнів Високий рівень % Достатній рівень %Середній рівень %
30 16 53% 13 44% 1 3%

Географія

Кількість учнівВисокий рівень % Достатній рівень % Середній рівень %
30 23 77% 7 27% - -

До уваги учнів 9 класу а їх батьків!

Лист МОН України № 1/9-185 від 27 березня 2018 року

Щодо проведення державноїпідсумкової атестації у закладахзагальної середньої освітив 2017/2018 навчальному році

Міністерство освіти і науки надсилає для практичного використання орієнтовні вимоги до змісту атестаційних завдань для проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти в 2017/2018 навчальному році, підготовлених спільно з Національною академією педагогічних наук України та Інститутом модернізації змісту освіти.

З листом можна ознайомитися за посиланням

wym-1522663292111

Пропонуємо зразок виконання завдань атестаційної роботи і оформлення відповідей.

/Files/images/a3.jpg

/Files/images/a2.jpg

/Files/images/a4.jpg

/Files/images/a5.jpg

/Files/images/a6.jpg

/Files/images/a7.jpg

/Files/images/a8.jpg

/Files/images/a9.jpg

/Files/images/a10.jpg

/Files/images/a11.jpg

/Files/images/ppp/Безымянный.png

/Files/images/ppp/Безымянный8.png

/Files/images/ppp/дикт ант1.png

/Files/images/ppp/диктант.png

/Files/images/ppp/Безкккымянный.png

/Files/images/ppp/rrrr/Безымянный.png

/Files/images/ppp/rrrr/Безымянный2.png

/Files/images/ppp/rrrr/Безымянный3.png

/Files/images/ppp/rrrr/Безымянный4.png

/Files/images/ppp/rrrr/tttt0001.jpg

Згідно з наказом по гімназії від 05.02.2018 №2 "Про порядок проведення ДПА в 2017-2018 н.р." для здобувачів повної загальної середньої освіти ДПА здійснюється у формі зовнішнього незалежного оцінювання з 22 травня по 13 червня (основна сесія) з 2 липня по 14 липня (додаткова сесія) відповідно до Порядку проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 10 січня 2017 року № 25, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 січня 2017 року за № 118/29986.

Згідно заяв учнів та їх батьків Державна підсумкова атестація здобувачів загальної середньої освіти проводиться з таких предметів:

Прізвище, ім’я Предмети
1 Басік Андрій Дмитрович Українська мова
2 Брігіда Олександра Сергіївна Українська мова
3 Васильєв Олександр Миколайович Українська мова
4 Войцеховська Олена Романівна Українська мова
5 Воротинцев Ілля Олександрович Українська мова
6 Гафурова Елеонора Султанівна Українська мова
7 Дідоренко Владислав Юрійович Українська мова
8 Дядченко Олександр Сергійович Українська мова
9 Лотоцька Олександра Олександрівна Українська мова
10 Лошаков Анатолій Володимирович Українська мова
11 Мироненко Анастасія Олексіївна Українська мова
12 Орловська Анастасія Вікторівна Українська мова
13 Попов Андрій Анатолійович Українська мова
14 Ткаченко Артем Русланович Українська мова
15 Тороп Роман Романович Українська мова
16 Чорний Олександр Романович Українська мова
17 Шевченко Наталія Володимирівна Українська мова
18 Шміголь Олена Миколаївна Українська мова
19 Шпильова Руслана Володимирівна Українська мова


До уваги учнів 9 класу та їх батьків!

Лист МОН № 1/9-66 від 31.01.18 року

"Про організоване завершення 2017/2018 н. р. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти"

wym-1517825144038

НАКАЗ

05.02.2018 м. Новий Буг № 2

Про порядок проведення ДПА в 2017-2018 н.р.

Відповідно до Листа МОН №1/9-66 від 31.01.18р. «Про організоване закінчення 2017-2018 н.р. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти», рішення педагогічної ради протокол №5 від 05.02.18р. «Про проведення ДПА в гімназії у 2017-2018н.р.

НАКАЗУЮ:

1. Третім предметом Державної підсумкової атестації здобувачів базової середньої освіти вважати географію.

2. Провести державну підсумкову атестацію випускників гімназії ІІ ступеня з 30 травня по 8 червня з трьох предметів у письмовій формі: української мови, математики та географії(предмета за вибором навчального закладу).

3. Затвердити розклад державної підсумкової атестації та склад атестаційних комісій в основній школі:

Дата Час Предмет Форма проведення Голова комісії Вчитель Члени комісії
30.05.2018 900 Географія Письмово Погрібна Л.В. (директор гімназії) Сумарокова І.В. (вч. географії) Мельничук Т.А. (вч. історії)
04.06.2018 900 Математика Письмово Погрібна Л.В. (директор гімназії) Березовська Н.І. (вч.математики) Блащук О.В. (вч.математики)
08.06.2018 900 Українська мова Письмово (диктант) Канівець О.В. (заступник з НВР) Королькова С.В. (вч. укр. мови) Горват О.В. (вч. укр. мови)

4. Учителям-предметникам розробити та подати для розгляду на педагогічній раді та на затвердження директору гімназії завдань ДПА з пояснювальною запискою до них для учнів основної школи, відповідно до затверджених Міністерством орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань.

До 01.04.2018


Міністерство освіти і науки звернулось до учнів 9-х класів, які вступатимуть до навчальних закладів для здобуття рівня молодшого спеціаліста, заздалегідь потурбуватися про отримання паспорта. Про це йдеться у повідомленні прес-служби МОН.

«Учням, які планують вступати 2018-го на молодшого спеціаліста на основі 9-ти класів, потрібно заздалегідь потурбуватися про отримання паспорту в формі ID-картки», - зазначають у МОН.

У відомстві нагадують, що відповідно до нещодавно затверджених Умов прийому, вступникам на базі молодшого спеціаліста, які вступатимуть після завершення 9-го класу, буде необхідно під час подання заяви на вступ пред’явити оригінал документа, що посвідчує особу, та подати його копію.

«Таким документом є паспорт у вигляді ID-картки, який видається громадянам України з 14-річного віку. Тому буде потрібно для вступу на основі 9-ти класів подавати саме таку ID-картку. І ми дуже просимо заздалегідь потурбуватися про її замовлення та отримання. Адже вступати за свідоцтвом про народження зможуть лише ті вступники, яким 14 років виповнилося після 1 травня 2018 року», – повідомляють у міністерстві.

Як відомо, Умови прийому для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста в 2018 роц ізареєстровані Міністерством юстиції. Заклади вищої та професійної освіти, що проводять підготовку молодших спеціалістів мають найближчим часом розробити власні Правила прийому вступників.


До уваги учнів 9 та 11 класу та їх батьків

Матеріали для ознайомлення учасників ДПА у 2016/20-17 навчальному році

wym-1491301486239

wym-1491301546010

wym-1491306363923

wym-1491306426177

Державна підсумкова атестація (ДПА) в 2016/2017 навчальному році для випускників 9 класу в Новобузькій гімназії проводиться з трьох предметів: української мови, математики та географії.
Атестація проводиться за місцем навчання у письмовій формі.

Розклад проведення ДПА та склад комісій

ДатаЧасПредметФорма
проведення
Голова
комісії
Вчитель Члени комісії
30.05.2017 9:00 Географія Письмово Погрібна Л.В.
(директор
гімназії)
Сумарокова І.В.
(вч. географії)
Мельничук Т.А.
(вч. історії)
05.06.2017 9:00 Математика Письмово Погрібна Л.В.(директор
гімназії)
Березовська Н.І.
(вч. математики)
Блащук О.В.
(вч. математики)
09.06.2017 9:00 Українська мова Письмово
(диктант)
Погрібна Л.В.(директор
гімназії)
Горват О.В.
(вч. укр. мови)
Королькова С.В.
(вч. укр. мови)

При складанні завдань ДПА вчителі гімназії користувалися орієнтовними вимогами до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2016/2017 навчальному році.

Пропонуємо вашій увазі орієнтовні тексти робіт на ДПА

Географія

Пояснювальна записка

Матеріали для державної підсумкової атестації з географії у 9 класі охоплюють зміст навчаль­ної програми шкільного курсу «Географія України». Основна мета матеріалів - забезпе­чити об'єктивне оцінювання навчальних досягнень дев'ятикласників під час проведення державної підсумкової атестації з географії в основній, школі за допомогою різнорівневих завдань.

Для проведення атестації пропонується 4 варіанти. Кожен варіант налічує 15 тестових завдань різних типів і рівнів складності, зокрема з вибором однієї правильної відповіді, на визначення відповідності та завдання, що містять сім варіантів відповідей, три з яких є правильними. Крім тестових завдань, кожен варіант містить одне завдання на контурній карті, одне завдання, що передбачає роботу з діаграмами, таблицями; дві географічні задачі та два завдання, що передбачають розгорнуту відповідь.

Під час виконання атестаційної роботи не дозволяється користуватися атласами та інши­ми джерелами картографічних знань.

Отже, кожен варіант атестаційної роботи складається з 21 завдання; на його виконання відводиться 90 хвилин.

· Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (10 завдань у кожному варі­анті; завдання 1-10) використовують для оцінювання знань географічних понять, термінів, умінь працювати з джерелами інформації, умінь виділяти головне. У завданнях такого типу пропонується чотири можливі варіанти відповідей, з яких правильною є лише одна. Завдан­ня вважається виконаним правильно, якщо в бланку відповідей позначено тільки одну відповідь. Якщо позначено два або більше варіанти відповідей, навіть якщо серед них є пра­вильний, або не позначено відповіді взагалі, завдання вважається виконаним неправильно.

· Тестові завдання на визначення відповідності (3 завдання у кожному варіанті; завдання 11-13) використовують для оцінювання умінь визначати за описом приналежність географічного об'єкта до певного регіону, явищ і процесів - до певної геосфери, групи населення, галузей господарства тощо. Завдання такого типу передбачає вибір взаємопов'язаних понять, явищ, процесів і визначення логічних зв'язків між ними. Якщо в бланку відпові­дей записано всі правильні комбінації цифр і літер, завдання оцінюється 4 балами. Відповідно за одну правильно визначену відповідність — 1 бал, за дві - 2 бали, за три - 3 бали.

· Тестові завдання, що містять сім варіантів відповідей, три з яких є правильними (2 завдання у кожному варіанті; завдання 14-15). До кожного завдання пропонується сім варіантів відповідей, серед яких лише три є правильними. Завдання вважається викона­ним, якщо учень вибрав і записав правильні відповіді у бланку відповідей. Завдання оцінюється 3 балами: 1 бал за кожну правильно вказану відповідь (цифру) із трьох можливих; 0 балів, якщо не вказано жодної правильної відповіді (цифри) або відпо­віді на завдання не вказано. Порядок написання цифр значення не має.

Серед тестових завдань є завдання на контурній карті, що розміщена поруч. Потрібно ви­бирати правильну відповідь, тільки уважно розглянувши контурну карту.

Передбачені також завдання, у яких для пошуку правильної відповіді треба виконати певні математичні розрахунки. У такому разі для обчислень слід використати чернетку.

· Одне завдання, яке передбачає виконання різних дій практичного характеру (завдання 16). Передбачає розрахунок, визначення, опис тощо з використанням малюнків, схем, таблиць, діаграм і статистичних матеріалів Максимальна кількість балів за відповідь – 12.

· Завдання відкритого типу налічують у кожному варіанті два завдання (завдання 17-18). Відповідь на теоретичне завдання має бути вичерпною, послідовною, логічною. Максимальна кількість балів за одну відповідь - 12.

· Завдання 19-20 для отримання правильної відповіді потребує виконання певних математичних розрахунків з відповідним записом у бланку відповідей і оцінюється у 6 тестових балів кожне.

· Завдання на контурній карті(21)передбачає нанесення на карту інформації відповідно до завдання та розробку легенди карти. Записи на карті й легенда подаються тим самим кольором ручки, яким виконується все тестове завдання. Правильно виконане завдання на контурній карті оцінюється 10 балами. При цьому враховується правильність виконання (від­повідність завданню), точність нанесення географічних об'єктів, картографічна грамотність, по­внота, охайність, акуратність виконання. У деяких випадках можна скористатися чернет­кою, якщо легенда карти буде складною.

Пропоновані завдання кожного варіанта орієнтовані на перевірку рівня досягнень учнів за 12-бальною шкалою оцінювання навчальних досягнень. Будь-який бал, що набрав учень, є позитивним, тобто оцінювання ґрунтується на принципі позитивізму. Максимально мож­ливий бал за правильно виконаний варіант атестаційної роботи становить 86 балів. Оцінка учня залежить від кількості правильних відповідей на тестові завдання та якості виконання теоретичних завдань і завдання на контурній карті.

Пропонуємо набрані бали переводити в оцінки, користуючись такою таблицею:

Відповідність отриманих балів оцінкам за 12-бальною шкалою

Бали 1-4 5-10 11-14 15-21 22-27 27-34 34-40 40-46 47-56 57-66 67-76 77-86
Оцінка 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Атестаційну роботу учні виконують на окремих проштампованих навчальним закладом аркушах і додають до заготовлених бланків відповідей. Якщо кількість учнів у класі перевищує кількість варіантів, то необхідно підготувати копії варіантів завдань і розсадити учнів з однаковими варіантами в класі так, щоб забезпечити самостійність виконання кожним.

Орієнтовні завдання з географії розміщено вкладеним документом внизу сторінки.

Математика

Пояснювальна записка

Завдання для державної підсумкової атестації з математики в 9 класі Новобузької гімназії складено відповідно до Орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2016/2017 навчальному році ( Наказ МОН України від 13.03.2017 № 1/9-149 )

Для проведення державної підсумкової атестації запропоновано 6 варіантів атестаційних робіт, кожний з яких складається з трьох частин.

Державна підсумкова атестація з математики проводиться протягом 135 хв.

Структура, зміст та оцінювання завдань атестаційної роботи

Перша частина атестаційної роботи містить 12 завдань у тестовій формі з однією правильною відповіддю на кожне завдання. Для кожного тестового завдання наведено 4 можливі варіанти відповіді.

Виконуючи завдання першої частини, учень не повинен наводити будьякі міркування. Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в роботі указана тільки одна літера, якою позначена правильна відповідь.

Правильне розв’язання кожного завдання першої частини 1.1 - 1.12 оцінюється одним балом. Якщо у бланку відповідей указано правильну відповідь, то за це завдання нараховується 1 бал, якщо ж указана учнем відповідь є неправильною, то виконання завдання оцінюється у 0 балів.

Друга частина атестаційної роботи складається із 4 завдань відкритої форми з короткою відповіддю. Завдання цієї частини вважається виконаним правильно, якщо в бланку відповідей записана тільки правильна відповідь ( наприклад, число, вираз, корені рівняння тощо ) Усі необхідні обчислення , перетворення тощо учні виконують на чернетках.

Правильне розв’язання кожного із завдань 2.1 – 2.4 оцінюється двома балами : якщо у бланку відповідей указано правильну відповідь до завдання, то за це нараховується 2 бали, якщо ж указана учнем відповідь є неправильною,то бали за таке завдання не нараховуються. Часткове виконання завдання другої частини ( наприклад, якщо учень правильно знайшов один із двох коренів рівняння або розв’язків системи рівнянь ) оцінюється 1 балом.

Якщо учень вважає за потрібне внести зміни у відповідь до якогось із завдань першої чи другої частини, то він може це зробити у спеціально відведеній для цього частині бланка відповідей. Таке виправлення не веде до втрати балів. Якщо ж виправлення зроблено в основній частині бланка відповідей, то бали за таке завдання не нараховуються.

Третя частина атестаційної роботи складається з трьох завдань відкритої форми, для яких учні мають подати розгорнуту відповідь.

Завдання третьої частини вважаються виконаними правильно, якщо учень навів розгорнутий запис розв’язування завдання з обґрунтуванням кожного етапу розв’язання та надав правильну відповідь. Завдання третьої частини атестаційної роботи учень виконує на аркушах зі штампом Новобузької гімназії. Формулювання завдань учень не переписує, а вказує тільки номер завдання. Правильне розв’язання завдання 3.1 оцінюється чотирма балами, а кожне із завдань 3.2 , 3.3. – шістьма балами.

Оцінювання в балах завдань третьої частини здійснюється відповідно до критеріїв, наведеними в таблиці 1.

Таблиця 1

/Files/images/mat1.JPG

Виправлення і закреслення в оформленні розв’язання завдань третьої частини, якщо вони зроблені акуратно, не є підставою для зниження оцінки.

Наведені критерії мають бути відомі учням.

Переведення оцінки у балах в оцінку за 12 – бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів

Сума балів, нарахованих за виконані учнем завдання, переводиться в оцінку за 12 – бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів за спеціальною шкалою.

Максимально можлива сума балів за атестаційну роботу становить 36 ( див. таблицю 2 )

Відповідність кількості набраних учнем балів оцінці за 12 – бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів наведено в таблиці 3.

Таблиця 2

/Files/images/mat2.JPG

Таблиця 3

/Files/images/mat3.JPG

Орієнтовні завдання з математики розміщено вкладеним документом внизу сторінки.

Українська мова

Пояснювальна записка

Завданням для ДПА з української мови в 9 класі складено на основі орієнтовних вимог до проведення ДПА у систем загальної середньої освіти у 2016-2017 н. р.

Перевірці підлягають уміння правильно писати слова на вивчені орфографічні правила,ставити розділові знаки відповідно до опрацьованих правил пунктуації, належним чином оформляти роботу.

За обсягом тексти диктантів містять 160 -170 слів. Визначаючи

кількість слів у диктанті, враховуються як самостійні, так і службові частини мови.

Диктант оцінюється однією оцінкою на основі таких критеріїв:

- орфографічні та пунктуаційні помилки оцінюються однаково;

- повторювані помилки (в одному і тому ж слові, яке повторюється в диктанті кілька разів) вважаються однією помилкою;

- однотипні помилки (на одне й те саме правило), але у різних словах вважаються різними помилками;

- розрізняють грубі помилки й негрубі: винятки з усіх правил; написання великої букви в складних власних назвах; правопис прислівників, утворених від іменника з прийменниками; заміна одного розділового знака іншим; заміна українських букв російськими, випадки, коли замість одного знака поставлений інший; випадки, що вимагають розрізнення не і ні – у

сполученнях не хто інший, як...; не що інше, як...; ніхто інший не..., ніщо інше не ...; пропуск одного зі сполучуваних розділових знаків або порушенні їх послідовності;

- орфографічні та пунктуаційні помилки на правила, що не включено до шкільної програми, виправляють, але не враховують.

Також не вважають за помилку неправильну передачу так званої авторської пунктуації;

За наявності в диктанті більше п’яти виправлень оцінка знижується на один бал.

Нормативи оцінювання диктанту

Бали Кількість помилок Бали Кількість помилок
1 15-16 і більше 7 4
2 13-14 8 3
3 11-12 9 1+1(негруба)
4 9-10 10 1
5 7-8 11 1 (негруба)
6 5-6 12 -

Оформлення атестаційної роботи

Атестаційна робота оформлюється письмово на аркушах зі штампом

школи, дотримуючись вимог оформлення письмових робіт, до прикладу:

Робота

на державну підсумкову атестацію

з української мови за курс основної школи

учня (учениці) 9 класу

( прізвище, ім’я, по батькові у формі родового відмінка)

На другій сторінці на перших двох рядках записують вид роботи та назву тексту, наприклад:

Диктант

Любов до отчого дому

У верхній лівій частині титульної сторінки подвійного аркуша ставиться штамп загальноосвітнього навчального закладу.

На ньому зазначається дата, до прикладу: 09.06.2017 р.

Підписування роботи починається на сьомому рядку титульної сторінки.

Орієнтовний текст диктанту
Любов до отчого краю

З чого починається любов до отчого краю? Біліє розквітла гречка, де-не-де підсинена волошками та ще зжовтіла від суріпки, а над нею зрідка прокручується бджолиний звук. Гречка біліє м’яко, вона ще молода, її зеленого листя ще не торкнулася осінь своїм умілим квачиком і не визолотила його. А навколо гречки вже все покошено, і блідо-жовті присадкуваті ожереди двома велетенськими крижинами застигли на стерні. Добрий від неї йде дух, хлібний, дух достиглого збіжжя...

Ген по згірку темно-зелено причаївся гайок, а самий верх згірка скошено, і стерня ясна, свіжа, немов ще чистішою здається вона від синього неба, що прихилилося до неї своїми широкими грудьми. На все це дивишся, усе це вбираєш у себе, сповнюєшся високості простору, що облягає тебе, і відчуваєш, що ти не в силі не любити цей рідний куток землі, що ця любов стоїть клубком у твоєму горлі й ти не годен той клубок проковтнути.

Звідки й коли приходить ця любов до рідної чорної землі?

(166 слів)



Для учнів 11 класу ДПА буде проведено у вигляді ЗНО

ЗНО проводиться з трьох предметів:

  1. Обов'язковий предмет - Українська мова та література
  2. Обов'язковий предмет - Математика або Історія України
  3. Предмет за вибором учнів

Графік проведення ЗНО-2017

Графік проведення ЗНО-2017
Предмет Дата проведення
Українська мова і література23 травня
Іспанська мова 25 травня
Німецька мова 25 травня
Французька мова 25 травня
Англійська мова 29 травня
Математика 31 травня
Історія України 2 червня
Російська мова 6 червня
Біологія 8 червня
Географія 12 червня
Фізика 14 червня
Хімія 16 червня

Про строки та форму проведення державної підсумкової атестації учнів у 2015/16 навчальному році.

Міністерством освіти і науки затверджені строки та форму проведення державної підсумкової атестації учнів у 2015/16 навчальному році. Відповідний наказ підписано міністром Сергієм Квітом.

Документом визначено, що шкільні іспити учнів 4-х та 11-х класів будуть проведені у травні, учні 9-х класів складуть іспити у червні. Одинадцятикласники складатимуть державну підсумкову атестацію у формі ЗНО.

Зокрема, випускники початковоїшколи з 10 по 20 травня пройдуть державну підсумкову атестацію з трьох предметів: української мови, літературного читання та математики.

Дев’ятикласники складатимуть іспити з 1 по 10 червня. У цей період вони мають скласти іспити з української мови і математики, а також з одного з предметів, який буде обрано педагогічною радою школи.

У свою чергу одинадцятикласники проходитимуть державну підсумкову атестацію з трьох предметів: української та іноземної мов, а також з математики або історії за вибором випускника. Іспити відбудуться у період з 16 по 30 травня 2016 року і будуть проведені у формі зовнішнього незалежного оцінювання.

РІШЕННЯ

КОЛЕГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Протокол № 6/6-20 від 03 липня 2015 року

Про проведення в 2016 році зовнішнього

незалежного оцінювання результатів навчання

Заслухавши та обговоривши доповідну записку заступника Міністра освіти і науки України Полянського П. Б. та директора Українського центру оцінювання якості освіти Лікарчука І. Л.,

КОЛЕГІЯ УХВАЛЮЄ:

1. Провести в 2016 році зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, для бажаючих вступити до вищих навчальних закладів, з таких навчальних предметів: української мови і літератури, історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії, англійської, іспанської, німецької, російської, французької мов.

Передбачити, що сертифікаційні роботи для проведення зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури, математики укладаються двох рівнів складності: базового та поглибленого.

2. Для постраждалих учасників акцій громадянського протесту в період Революції Гідності, які отримали інвалідність, військовослужбовців, демобілізованих із зони проведення антитерористичної операції, та осіб, які закінчили загальноосвітні навчальні заклади більше п’яти років тому й виявили бажання вступити до вищих навчальних закладів, провести зовнішнє незалежне оцінювання їхніх загальних навчальних компетентностей.

3. Результа тизовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури (базовий рівень – українська мова), однієї з іноземних мов, а також із математики або історії України зараховувати як результати державної підсумкової атестації за курс повної загальної освіти для всіх випускників загальноосвітніх та вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації 2016 року.

4. Державну підсумкову атестацію у формі зовнішнього незалежного оцінювання для випускників вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації провести з 01 до 31 березня 2016 р., для випускників загальноосвітніх навчальних закладів – з 16 травня до 30 червня 2016 р.

5. Зовнішнє незалежне оцінювання з біології, географії, фізики, хімії та російської мови для бажаючих вступити до вищих навчальних закладів провести з 01 до 30 червня 2016 р.

6. Департаментам загальної середньої та дошкільної освіти (Кононенко Ю. Г.), вищої освіти (Бондаренко С. І.) внести необхідні зміни до нормативних документів, якими регламентується проведення державної підсумковоїа тестації з навчальних предметів у загальноосвітніх та інших навчальних закладах системи загальної середньої освіти та вступної кампанії до вищих навчальних закладів.

7. Українському центру оцінювання якостіосвіти (Лікарчук І. Л.) забезпечити підготовку завдань сертифікаційних робіт у формі тестів для проведення зовнішнього незалежного оцінювання, а також розроблення та апробацію тесту загальних навчальних компетентностей.

8. Департаменту економіки та фінансування (Даниленко С.В.) в процесі формування пропозицій до проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» передбачити додаткові видатки за бюджетною програмою 2201470 «Здійснення зовнішнього оцінювання та моніторинг якостіосвіти Українським центром оцінювання якості освіти та його регіональними підрозділами» в обсягах, які забезпечують виконання заходів, передбачених цим рішенням колегії.

9. Контроль за виконанням цьогорішення покласти на першого заступника Міністраосвіти і науки України Совсун І. Р. та заступника Міністра освіти і науки Полянського П. Б.

Голова колегії, Міністр С. М. Квіт


Розклад державної підсумкової атестації та склад атестаційних комісій в старшій школі (Новобузької гімназії) 2015-2016 н.р.

Всього учнів – 20

Дата

час

Предмет

Форма проведення

Голова комісії

Вчитель

Члени комісії

05.05.2016

Українська мова

ЗНО

11.05.2016

Математика

ЗНО

13.05.2016

Історія України

ЗНО

20.05.2016

Англійська мова

Погрібна Л.В.

(директор гімназії)

Козубенко В.В.

(вч. англійської мови)

Тріско О.Ю.

(вч. англійської мови)

Розклад державної підсумкової атестації та склад атестаційних комісій в основній школі (Новобузької гімназії) на 2015-2016 н.р.

Всього учнів – 28

Дата

час

Предмет

Форма проведення

Голова комісії

Вчитель

Члени комісії

01.06.2016

900

Математика

Письмово

Погрібна Л.В.

(директор гімназії)

Березовська Н.І.

(вч. математики)

Павлова І.Ф.

(вч. математики)

03.06.2016

900

Українська мова

Письмово

(диктант)

Погрібна Л.В.

(директор гімназії)

Горват О.В.

(вч. укр. мови)

Канівець О.В.

(вч. укр..мови)

08.06.2016

900

Географія

Письмово

Погрібна Л.В.

(директор гімназії)

Сумарокова І.В.

(вч. географії)

Мельничук Т.А.

(вч. історії)

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.