Пропонуємо вам переглянути поради під час воєнного стану:
У 2020-2021 н.р., психологічна служба керується:
Лист МОН "Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України" від 24.07.2019 №1/9-477
Лист ІМЗО від 27.07.2020№22.1/10-1495
"Про пріорітетні напрямки роботи психологічної служби у системі освіти на 2020-2021 н.р.
Поради психолога в умовах епідеміологічної ситуації
Дистанційне навчання дітей на карантині: рекомендації батькам
Поради учням під час дистанційного навчання
Поради батькам учнів 11-го класу
Рекомендації вчителям
На початок 2018-2019 навчального року практичним психологом Новобузької гімназії призначено Гриценко Тетяну Володимирівну
Каратєєва Наталія Олегівна, практичний психолог Новобузької гімназії
Педагогічний стаж - 15 років Стаж практичного психолога - 12 років Освіта –вища (закінчила у 2010 році Миколаївський університет ім. В.О.Сухомлинського за спеціальністю «Психологія»)
«Ніде не віднайти спокою тому, хто не знайшов його в собі самому»
Франсуа де Ларошфуко
Проблемна тема:
« Психологічний супровід навчання та виховання в умовах вільного розвитку креативних особистостей».
Професійне кредо:
«Коли я стримую себе, щоб не набридати людям, вони турбуються про себе самі. Коли я стримую себе, щоб не вказувати людям, вони поводяться правильно. Якщо я стримую себе, щоб не проповідувати людям, вони самі покращують себе. Якщо я нічого не нав’язую людям, вони стають самими собою.» Слова східного філософа Лао Цзи
Автор розробок: « Пам’ятки та рекомендації учасникам навчально – виховного процесу», «Адаптація – дезадаптація учнів 5х класів» , « Робота з батьками», « Корекція дитячих страхів». В 2015-2016 н.р. розробила нові методичні посібники, бюлетні, корекційні програми (11).
Багато хто плутає поняття психолог і психіатр. Ці фахівці працюють з різними пацієнтами. Психолог допомагає людині, що зіткнулися зі стресом, а психіатр тим, у кого є серйозні розлади, лікування яких супроводжується прийомом лікарських засобів.
В яких ситуаціях необхідна допомога психолога? * Ви не можете передбачити момент, коли вам знадобитися допомога психолога. Але якщо вчасно не звернутися до нього, то у людини можуть виникнути серйозні наслідки. Потрібно переконати його в тому, що немає нічого соромно в тому, щоб сходити до психолога. * З багатьма проблемами підліткам можуть допомогти впоратися психологи. Адже є безліч речей, про які діти не хотіли б розповідати батькам. Довірившись фахівцю, можна розраховувати на допомогу дітям.Допомога психолога
Головна зброя психолога - це слово. Воно має велику силу. Адже багато людей тільки одним словом поселяють у нас комплекси і сумніви, а інші за допомогою його допомагають нам впоратися з цим.
* Багато хто сумнівається в ефективності допомоги психолога і не бажають звертатися до них, тому що вважають, що фахівець накине їм свою думку і буде вчити життя. Однак це зовсім не так. Психолог аналізує проблему і допомагає людині подивитися на неї інакше і спробувати знайти її рішення. Витоки багатьох людських страхів криються в дитинстві. Психолог, використовуючи тести і інші методики, допомагає визначити причину страхів і позбавляє пацієнта від них.
· Буває, що навалюються такі проблеми, з якими не впоратися самій або за допомогою подружки і рідних. Але вихід є - професійний психолог.
Іноді у нас щось болить, а що саме - не ясно. Через силу виконується звичайна робота, в тілі постійна втома. Причиною можуть бути почуття, з якими не рахуються, які ігнорують - вони починають говорити про себе через біль. Це так звані психосоматичні болю. І якщо конфлікт між «не хочу» і «треба» затягується, біль може перетворитися на фобію, хвороба, серйозну проблему. Але ж буває, що хворіти навіть вигідно: тебе жаліють, допомагають у всьому, не завантажують справами. І ось тут психолог незамінний. Він покаже вам інші способи отримати увагу, правильно розставить акценти.
* Якщо ви вирішили звернутися до психолога, то не варто боятися того, що хтось дізнається про це. Кожен професійний фахівець піклуватися про свій авторитет, бо все, що було сказано на сеансі, залишається в стінах кабінету.
· Якщо ви дійсно хочете щось поміняти в своєму житті, стати щасливішими, більш вдалим і здоровіше, то хороший психолог професійно і ефективно допоможе вам.
ТРЕНІНГОВІ ЗАНЯТТЯ В НОВОБУЗЬКІЙ ГІМНАЗІЇ 4(8) клас : «ПОГЛЯД В МАЙБУТНЄ»
Створення колажу « Школа майбутнього»
ПРЕЗЕНТАЦІЯ КОЛАЖІВ ГРУПАМИ
Тренінгове заняття « Різноманіття світу професій»
6(10) клас
Створення колажів « Ми в майбутньому»
Представлення колажів групами
Тренінгове заняття для учнів 7(11) класу " Конфлікт. Стратегія вирішення конфлікту"
Шляхи вирішення конфлікту в родині .
Шляхи вирішення конфлікту в класному колективі.
Шляхи вирішення конфлікту між друзями.
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ОБГОВОРЕНЬ СТРАТЕГІЙ.
ВПРАВА « Малюємо разом»
ТРЕНІНГОВЕ ЗАНЯТТЯ5(9) клас
« Конфлікти, що таке конфлікти?»
Пройшло тренінгове заняття для учнів 7 (11) класу при підготовці до ЗНО.
У нас в гімназії пройшов тиждень психології
Психологічний КВК між учнями 4(8) та 5(9) класів
Заняття з учнями 7(11) класу " Спілкуємось і діємо" | |
Учні цікавилися стратегіями активного спілкування | |
Вправа " Перекажи картинку" | |
Вправа " Стратегія активного спілкування" |
Скринька довіри для учнів в яку вони кидали пропозиції, побажання
Акція " За здоровий спосіб життя". Учні агітували зберігати здоровя і на повітряних кульках писали побажання і теплі слова
Учні вирізали квітку і кріпили її на плакат " Ми - гімназійна родина"
З метою згуртування класного колективу 1(5) класу було проведено заняття " Ми-гімназійна родина"
Учні писали на квітах побажання своїм однокласникам і кріпили на колаж
Представлення колажу " Ми-гімназійна родина"
Пройшло тренінгове заняття в 2(6) класі " Вчимося доброти"
Учні обговорювали правила " Як бути добрими і дарувати людям добро"
Учні по групам розробляли правила поводження з агресивними людьми
Друга група розробляли правила поводження з людьми невпевненими
Яке ж заняття без психологічних руханок " Австралійський дощ"
Учні під кінець заняття писали на квітах добрі слова і кріпили на віночок доброти
Для учнів 7(11) класу було проведено профорієнтаційне заняття. Обговорювали професії, які є перспективними для учнів
Учні в групах розробляли та обговорювали стратегії правильного вибору професії
Проводилася вправа " Вгадай професію"
Для вчителів був проведений тренінг " Успіх як життєвий пріоритет особистості"Вчителі на "Дереві надії" кріпили свої надії і сподівання від тренінгу, які по закінченню збулися, реалізувалися.Групи обговорювали «Ресурси і перешкоди у досягненні успіху».
В рамках тиждня здоров*я було проведено тренінгове заняття " Ми за здоровий спосіб життя" з учнями 5(9) класу
Учнів було поділено на мікрогрупи. Кожна група розробляла поради, як правильно зберегти своє здоров*я
Групи представляли поради, як зберігати своє здоров*я.
Для вчителів було проведено ділова гра " Стратегія успіху обдарованих учнів"
Вчителі в групах розробляли стратегії успіху учнів, підбираючи для цього різні методи та прийоми.
Була запропонована вправа, якими методами і прийомами вчителі будуть користуватися, які їм ще потрібно обдумати і які їм в їхній роботі не потрібні
Портфель- це ті методи і прийоми, що вчителі будуть використовувати в своїй роботі; м*ясорубка - методи і прийоми над якими ще треба подумати; корзина- це ті методи, які в роботі не потрібні
Проведені розвивальні заняття для учнів 3(7) класу, під час яких тренували учнівську пам*ять, логічне мислення, увагу.
Учні перевіряли свою увагу, мислення і тренували свої здібності
Пройшло тренінгове заняття в 7(11) класі " Моє життя-мій вибір"
Учні мозковим штурмом міркували про своє життя, вибір в майбутньому і кріпили на слово життя.
Учні об*єднавшись в команди створювали свій символ життя, потім представники команд представляли їх.
ШАНОВНІ УЧНІ, БАТЬКИ, ВЧИТЕЛІ! ВІТАЮ ВАС З НОВИМ НАВЧАЛЬНИМ РОКОМ! БАЖАЮ ВАМ МІЦНОГО ЗДОРОВ*Я, УСПІХІВ, ДОБРОБУТУ! ЗАВЖДИ З ВАМИ ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ КАРАТЄЄВА НАТАЛІЯ ОЛЕГІВНА!
Відбулося знайомство з 1(5) класом, було проведено тренінгове заняття " Ми- команда"
Учні кріпили смайлики зі своїми думками на "паркан думок", на які писали свої враження та почуття від гімназії.
Чарівні дівчатка 1(5) класу.
Арт-терапевтична вправа "Прекрасна галявина", учні малювали свою уявну квітку і кріпили її на галявину.
Представлення своєї галявини.
Протягом вересня-жовтня були проведені різні тренінгові заняття для учнів 1(5)-7(11) класів
Арт-терапевтичне занятя для лдівчаток 1(5)класу " Вчимося працювати над собою"
Тренінг для учнів 7(11) класу "Обираємо шлях в майбутнє"
Учні в групах створювали ситуації успіху свого майбутнього і презентували свої проекти.
ДЛЯ НАШИХ БАТЬКІВ БУВ ПРОВЕДЕНИЙ ТРЕНІНГ " ЩАСЛИВЕ БАТЬКІВСТВО"
З батьками були проведені вправи, чи знають вони своїх дітей. Батьки говорили про сильні та слабкі сторони характеру своїх дітей. Обирали стратегії правильного виховання дітей, ділились досвідом.
Батьки були в доброму гуморі, всі впраи їм сподобались. Тренінг закінчився вправою "Дарунок на згатку"
30.11.2016 року був проведений районний семінар для практичних психологів та соціальних педагогів.
Учні працювали з розвивальними вправами, складали розповіді, придумували жарти.
Для розвантаження учнів психологом була проведена руханка "Австралійський дощ"
Закінчився семінар уявним подарунком від учнів 1(5)класу для гостів із інших закладів. Діти були активними, гості були задоволені.
Педагогічна рада закінчилась арт-терапевтичною вправою "Будиночки". Для розвантаження та отримання позитивних емоцій учителі малювали свої будиночки і ходили один до одного в гості, даруючи подарунки.
2017 РІК РОЗПОЧАВСЯ З ПРОВЕДЕННЯ РОЗВИВАЛЬНОГО ЗАНЯТТЯ З УЧНЯМИ1(5) КЛАСУ
Учні розв'язували задачі, складали розповіді із поданих слів та фантазували.
ТИЖДЕНЬ ПСИХОЛОГІЇ
З 30.01.2017 по 03.02.2017 року заклад охопила хвиля психологічного настрою.
НАША ІДЕЯ: пізнання внутрішнього світу людини через аналіз власної діяльності та через спілкування з іншими людьми.
МЕТА: створення умов для формування психологічної культури учнів та педагогів, покращення психологічного мікроклімату в гімназії.
Ясраво розпочався тиждень психології, учні 1(5) класу підготували лінійку "Кожна людина має свій Всесвіт". Розповіли легенду про дівчину з крилами - Богиню Психею. Нагадали про психічні процеси: пам'ять, мислення, увагу, уяву. Лінійка закінчилась переглядом психологічного мультфільму " Кожному психологу потрібен свій психолог".
НЕ ЗАЛИШИЛА ПОЗА УВАГОЮ АКЦІЯ " МЕТЕЛИКИ ПОБАЖАНЬ". УЧНІ ПИСАЛИ СВОЇ ПОБАЖАННЯ ТА ДАРУВАЛИ ЇХ УЧИТЕЛЯМ ТА КОЖНОМУ ПРАЦІВНИКУ ГІМНАЗІЇ.
Учителі отримали задоволення. Хоч маленька радість, а приємно.
Психологічні паркани: "Відвертості, побажань, пропозицій"
Учні залишали свої побажання, пропозиції на паркані, які після цього обговорювалися з адміністрацією закладу.
Проведенно заняття з учнями 1(5) класу на якому учні за проективною методикою малювали "Неіснуючу тварину"
Проективна методика "Неіснуюча тварина"
ШАНОВНІ КОРИСТУВАЧІ СТОРІНКИ ПСИХОЛОГА! ВІТАЮ ВАС З НОВИМ НАВЧАЛЬНИМ РОКОМ! БАЖАЮ ВСІМ УСПІХУ, НАСНАГИ, ДОБРОБУТУ, ТЕРПІННЯ В НОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ!!!
Тренінгове заняття для учнів 5(9) класу "Формування позитивного психологічного клімату в колективі"
Тренінгове заняття для учнів 1(5) класу "Толерантність в моєму житті"
Учні на намальованих долоньках писали ввічливі слова
Тренінгове заняття в 1(5) класі "Мій клас - квітуча галявина"
Учні уявляли себе квіткою і кріпили на галявину
Коментарi
3(7) клас
2015-12-06 21:50:47Дуже цікаві заняття, чекаємо з нетерпінням слідуючих....
3(7) клас
2015-12-06 21:49:42Дуже цікаві заняття, чекаємо з нетерпінням слідуючих....
7(11) клас
2015-11-09 21:22:43Дякуємо за тренінги, дуже цікаво....
4(8) клас
2015-11-03 21:23:28Поважаємо і любимо вас Наталя Олегівна ! Цікаво у вас на тренінгових заняттях, і вмієте нас підтримати...............
2 (6) КЛАС
2015-11-03 13:44:34ДЯКУЄМО, ДУЖЕ ЦІКАВІ ЗАНЯТТЯ!...
Учні 5(9) класу
2015-10-12 12:30:00Дякуємо за цікаві заняття ваш 5(9) клас...
Вип персона
2015-10-12 12:28:25Видим работу психолога, очень интересно, сама б хотела побывать на таких занятиях....